Jeg må indrømme jeg ikke har talt dem samlet...

Når jeg lukker om aftenen lukker jeg for ænderne der har et stort udhus at sove i, jeg lukker for mine to dk landgæs (købte dem som gæs, men de er altså et par!), de sover i et lille hus i "skoven", jeg lukker for HØNSENE -dem der lægger æg, de sover i det autoriserede hønsehus, jeg lukker for kyllingerne der sover hytten i kyllingegården, jeg lukker for de små kyllinger der sover i hytten i deres løbegård og jeg lukker for slagtegæssene og deres adoptiv far på græsmarken hvor de har en grisehytte at sove i.....
Det er jo de samme steder jeg åbner om morgenen og da alle låger og led står åbne, bortset fra slagte gæssenes, så er der en Morten Korch lyd kulisse når jeg fodrer om morgenen. De har adgang til hele grunden der er delt op så der kan lukkes af med indelukker/løbegårde til de respektive soverum.
Af racer må jeg hellere henvise til underskriften. Jeg har også haft barnevelder og røde americanere. Jeg får fønix forærende om et par uger....
Jeg udstiller ikke og jeg opdrætter ikke til andet end nydelse, visuelt og gastronomisk.