Jeg bor inde midt i en skov... - Og for et par år siden, var der nogle kanin ejere, der besluttede sig for, at sætte en papkasse med mor-kanin og to kuld unger, på en nærliggende P-plads

.
Vi fandt dem på eftermiddagsturen med hundene. Det ene kuld unger, har vel været 5-6 uger? (De havde øjne, pels m.m.) og var smuttet ud af kassen sammen med moren, men var dog blevet i nærheden af kassen, hvor det andet kuld var (de var helt nøgne, ingen pels eller øjne). Moren var blevet i nærheden af dem, og jeg tror, det var derfor det store kuld også var i nærheden.
Efter ret mange timer, lykkedes det for mine naboer, mine unger og jeg selv, at indfange kaninerne. Naboen fik hele banden, på nær to... - Vi beholdte to hanner fra det ældste kuld.
De trivedes fint sammen, boede i samme bur, var i samme løbegård m.m. ingen problemer. Tilgengæld oplevede vi, at den ene pludselig døde, og ca. to uger efter døde den anden. Jeg har senere fået, at vide, at kaniner kan dø af sorg

Vi havde på det tidspunkt også vores hunkanin, som boede i samme skur (bare i eget bur) så dyrlægen mente, at hvis det havde været sygdom, så var hun også død.
Pt. har vi en hun og en han... - De bor ikke sammmen

De har fået hver deres løbegård. Vi har hegnet det hele ind i voilere-net, og også gravet ca 50 cm. ned i jorden og lagt net her. Der er ikke nogen, der kan komme hverken ind eller ud

Men vi har planer om, at de skal mødes til sommer