havde man dog bare pladsen.. og ingen naboer..
vi vil så gerne have slagtevenligt fjerkræ nemlig.
Ja jeg har ikke deltaget det store på forum et stykke tid.. havde lige en familieforøgelse som endelig fandt sted.. og vi har nu fået den skønneste lille vildbasse af en dreng

... Men nu der begynder at falde en ny form for "ro" over hjemmet, og man længes efter foråret.. så pipper fjerbolde igen rundt i hovedet på mig.. og hvor kunne det være dejligt at have et styks fjerkræ som kunne bruges til noget.
Status på egen fjerkræfarm er pt. 1.2 splash silker og 1.3 røde. Den røde hane ville helt sikker give 99.9 på udstilling.. hvis ikke det lige var fordi hans kam er knaldrød.. som en gummibåd.. Jeg har ikke PT den seriøse interesse for avlen med silker.. nu har vi jo andet der fylder.. Så de skal bare pynte.. og de er jo så hyggelige..
Men et slagtedyr??.. kan man have dem når man har 1000kvm grund? med naboer på begge sider af hækkene?
Ville egenlig ikke noget særlig med dette indlæg.. bare dele mine forvirrende befjerede tanker med et forum af skønne mennesker.. som altid kan kaste en brugbar kommentar i min retning

.. lidt moralsk opbakning og lidt bekræftigelse på, at man godt kan have dun på hjernen, uden at man behøver medicinsk behandling.
bare en update.. til mine fjerkræelskende venner... som måske tænkte de havde tabt et medlem undervejs,, jeg ruger stadig..