Og den mening skal du naturligvis have lov at have. 
Jeg ville personligt også fravælge lidt dyr, hvis jeg skulle holde dem på den omtalte måde.
@ Pilegården.
Hej igen.
Hvis dyrene skal sidde permanent i disse " Marsvine " bure i drivhuset hele året rundt, så vil det næppe medføre nogen ordentlig glæde for hverken Seramaerne eller Jean selv.
NB: Man skal derfor altid huske på at afpasse sit hønse hold eller dyre hold, til den samlede udenoms plads som er til rådghed på ens private matrikkel.
NB: Iøvrigt skal man passe på med at holde Frizzlede høns i for varme omgivelser om sommeren, da der til genet er bundet nogle andre negative sider, ud over den afvigende fjerstruktur, som er forhøjet blod gennem strømning og legmes temperatur, samt større mave sæk og tarme , dyrene vil derfor selvsagt kunne direkte kolapse i et overvarmt solbeskinnet drivhus om sommeren.
NB: For opdræt med de Frizzlede Seramaer, bør man endvidere sætte sig grundigt ind i genetikken, således at man reducere antallet af dyr med genet i to doser, som vil få en elendig fjerstruktur, med der af stive fjer til følge der knækker som ingenting .
NB: Jeg tror dog og håber på at " Jean " har helt styr på, at der skal mere til end blot de fire marsvine bure i drivhuset, for at kunne opdrætte og fremavle, nogle sunde og leve dygtige Seramaer i et godt fjerkræ miljøe.
Hilsen Jørn.