Jeg er endelig blevet godkendt til seramaforum.com så der bliver læst, læst og læst.
Jeg skal have fundet ud af om nogen allerede har taget kontakt til Dffr og sat dem i sving med standard, så hvis der er nogen som hved om der er sat noget i gang må de godt lige tage kontakt.
Ellers skal der "bare lige" laves/ordnes bure så det hele står klart, når de små kommer hjem, hvilket sker på

TIRSDAG

Jeg har en del kaninbure, om jeg havde hentet hjem til slagtekaninerne, som jeg har tænkt mig at bruge. Har købt 2, mere så nu er jeg oppe og have 7 bure i samme størrelse. Sat sammen/ovenpå hinanden bliver det en hel burvæg for enden i drivhuset.
Så skal der købes vand og foderbeholdere, bundsand og bygges/laves redekasser og sættes siddepinde op i burerne.
Jeg har også et enkelt mindre bur som jeg har tænkt mig at bruge som kyllingemor, når jeg på et tidspunkt ude i fremtiden når så langt, hvis ikke jeg køber en stor plastkasse med låg og bygger den om til kyllingemor.
Jeg skal også "lige" have fundet ud af noget med noget varme i drivhuset hvis vi pludselig får -20 grader. Jeg har en lille olieradiator med termostat, mon ikke den kan bruges?
Så skal jeg også lige have lavet den anden lampeskærm som jeg har fået fat i om så jeg har en varmelampe mere. På den måde har jeg både en hos de store høns samt i drivhuset.
Så jeg har rigeligt at tage mig til og slet ikke tid til at holde jul