Da jeg fik mine 1.2 af disse dyr, var det i starten af november i år. De var udstillet på udstillingen, som Odsherred fjerkræklub afholdte. Min kæreste og jeg, havde egentlig sat næsen op efter, at skulle udvide fjerkræbestanden med nogle høns af gammel dansk landrace. Vi faldt bare fuldstændig pladask for de 1.2 Agenter der var udstillet deroppe, og med den gule mappe hængende ved siden af. Da de oven i købet var til salg besluttede vi os for, at vente på Anton, som jo er udstilleren. Han dukkede op ca halvanden time efter, og ville meget gerne sælge sine dyr til os. Da der var stadig var noget tid før, at man måtte tage dyrene ud af burene, spurgte han os, om ikke vi ville med ud og se resten af hans agenter. Det sagde vi selvfølgelig ja tak til. En meget spændende oplevelse hvor vi selvfølgelig kunne få svar på en masse spørgsmål, men hvor Anton selv fortalte meget levende om dem

. Vi fik ordnet papirene på dem som, vi skulle købe, og samtidig udvekslet mails og telefonnumre. Anton lovede mig desuden, at sende historien om agenterne på mail til mig, hvilket var gjort den efterfølgende aften. En historie med billeder og beskrivelser bla af den første hane han fik lavet som lignede den type han håbede agenthanerne skulle være en dag, en hane med navnet 001:) En historie som også indeholder billeder af Agent-Karl. Utroligt spændende hvis i spørger mig:)