Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Og hvad ønsker i jer så nu?  (Læst 3606 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline JanR

• Passiv bruger
Sv: Og hvad ønsker i jer så nu?
« Svar #30 Dato: 12 December , 2011, 23:15 »
janR . dem har jeg også . de er bare så flotte og store  /o

Jaja.. Men jeg kommer og ser dem til dit Åbent hønsehus. Så regner jeg med du har rugeæg klar til til mig.. Bare lige en 50-60 stks er fint nok :D

bly viol

• Gæst
« Svar #31 Dato: 12 December , 2011, 23:30 »
griner . ork dog . ik flere ?????? hehe

Offline Fristed

• Passiv bruger
    • Fristedsgalleri
« Svar #32 Dato: 13 December , 2011, 06:27 »
Citér
hehe jeg ved snart ik hva jeg skal ønske mig mere    men noget må der for fanden være 
Ha ha Mark...ja det må efterhånden begynde at være lidt svært at finde nye racer at ønske sig.. tillykke med alle nyerhvervelserne. :)

men jeg faldt for de store majestætiske Brahma og orange welsumer i stor..... og jeg står for at udskifte mine guld sortrandende wyandotter, så måske får jeg et af mine ønsker opfyldt <:

men de krøllede chabos var altså også dejlige...og de danske landhøns meget smukke....eng. kamphøns, vældig snaksagelige og sjove....og..... ;D

og så var der de smukke sorte ænder der skinnede i smuk grøn (cougar?)....og kalkunerne så imponerende.. *e

altså så mange overvejelser at gøre sig.. ;D
Hilsen Gitte Fristed

2,8 orpington, gule stor
1,3 guld-sortrandede wyandotter stor
1,2 dværgsilke, vildtfarvet
0,2 dværgsilke, hvide
1,3 Krøllet dværg Kochin
1,0 islænder Ari fra Sysselhaven
1,0 haflinger Nantino Hestvang
1,2 katte
1 cairn terrier
4 børn (17, 18, 21, 21)
Min mand hbp

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #33 Dato: 13 December , 2011, 06:57 »
Suk ja, Gitte, Cayuga-ænderne, dem er jeg også forelsket i.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Henrik

• Passiv bruger
« Svar #34 Dato: 13 December , 2011, 06:58 »
Ha ha Mark...ja det må efterhånden begynde at være lidt svært at finde nye racer at ønske sig.. tillykke med alle nyerhvervelserne. :)

men jeg faldt for de store majestætiske Brahma og orange welsumer i stor..... og jeg står for at udskifte mine guld sortrandende wyandotter, så måske får jeg et af mine ønsker opfyldt <:

men de krøllede chabos var altså også dejlige...og de danske landhøns meget smukke....eng. kamphøns, vældig snaksagelige og sjove....og..... ;D

og så var der de smukke sorte ænder der skinnede i smuk grøn (cougar?)....og kalkunerne så imponerende.. *e

altså så mange overvejelser at gøre sig.. ;D

Hej Gitte.
De hedder Cayuga ænder  !l !l
Hilsen Henrik
Bindslev/Uggerby
1,0 sort jersey
0,3 blå jersey
2,0 islænder
2,0 shetlænder
1,2 Katte
0,1 Cairn terrier
0,1 rumænsk gadekryds

Offline Henrik

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 13 December , 2011, 06:59 »
Hehehe.. du var hurtigst, Marianne  ;D
Hilsen Henrik
Bindslev/Uggerby
1,0 sort jersey
0,3 blå jersey
2,0 islænder
2,0 shetlænder
1,2 Katte
0,1 Cairn terrier
0,1 rumænsk gadekryds

Offline Bakkebo

• Passiv bruger
« Svar #36 Dato: 13 December , 2011, 08:17 »
Jeg var ikke til LU - efterhånden til min store fortrydelse, men jeg ønsker mig helt sikkert et par aracuna høner til foråret.. Dem blver jeg nødt til at prøve, så hvis nogen i Vestjylland har sådan nogen til salg om et par måneder, så hører jeg det gerne... Men først når jeg har slagtet hanekyllinger, eller kommer jeg vist til at mangle plads i hønsehuset
1,1 araucana
0,2 Sussex
0, 2 dansk landhøne
1,0 maran sort-kobber
Blandingshøns
Marankyllinger
Blandigskyllinger i forskellige aldre.

bly viol

• Gæst
« Svar #37 Dato: 13 December , 2011, 09:36 »
hehe ja det kniber gitte . cayuga ænder er vildt flotte . dem har jeg også . og brahma i en del farver . og orange welsumer haha . nej der er stadig en masse jeg gerne vil ha . ting tager bare tid .men fristet bliver man hurtigt . for hurtigt sige min værre halvdel hehe /o

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #38 Dato: 13 December , 2011, 09:45 »
ja mark hvad ønsker du dig du har da alt, tobenet med fjer har du ikk /o /o

bly viol

• Gæst
« Svar #39 Dato: 13 December , 2011, 09:50 »
kristian . ik alt . har stadig mange ønsker . rigtig mange . men det kræver jo også mere plads . så det må nok vente lidt . men jo du kan tro jeg har ønsker .  :P

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #40 Dato: 13 December , 2011, 09:52 »
jamen mark du har da set at det er sjældent minkhaller lille ene der er som regl 6-10 rækker på de små farme ;D ;D ;D, så en om året så begynder der at ske noget

bly viol

• Gæst
« Svar #41 Dato: 13 December , 2011, 10:01 »
haha det får jeg sku ik lov til hahaha . man skal jo også kunne overskue det og passe dem optimalt ik . så hellere lidt der er godt . end meget der halter . vi er ik færdige med det vi har gang i endnu . så må hellere stikke fingeren i jorden og få alt det på plads . og sorteret ud i dem vi har så kun de bedste bliver . nogen a dem har vi jo 4,4 a det er jo ik nødvendigt . men har svært ved at gå a med dem . feks de guld gøge spættet maran . de er så flotte . dem har vi 4,4 a . men alle haner er lige flotte selovm jeg kun har brug for 2 sååå kan jeg ik slippe de andre . ihvertfald ik til slagt /d

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #42 Dato: 13 December , 2011, 10:37 »
Jeg tror sq jeg er nød til at have fat i de der Satsumadori er ellers ikke til de der fætter langben høns, men disse er altså smukke :)

Og svanegæs helt klart :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

bly viol

• Gæst
« Svar #43 Dato: 14 December , 2011, 01:31 »
ønsker mig

touloser gæs . hawaii gæs . cellegæs . krølgæs . sorte svaner . aylesburry ænder . gule orpington ænder . kalkuner i kobber . sorte . gule . crølwitser. hvide perlehøns . masser a forskellige duer . og mange flere høns hehe . OGSÅ LIGE ET HUS MERE . be om  :o

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #44 Dato: 14 December , 2011, 06:28 »
der kom den mark et hus mere, det er da en begyndelse /o