margrethe
hvis du selv vil tænde strømmen, er du jo ikk bedere end dem. men blot et produkt af det samfund der har skabt de forhold.
jeg tvivler på det er selve medarbejderen der har skabt de forhold de arbejder under, men nok nærmere ejeren der bare lader stå til - for jo flere dyr der kan være i et bur, jo flere æg i længden - og æg kan vaskes inden de kommer ud af huset - så ser forbrugeren ikke blod og andet der har været på ægget - vel?

- at der så bare ikke er nok tid til at passe dyrene ordentligt er i mine øjne slet ikke ok, men desværre er det en realitet, da man jo næsten kan se at medarbejderne skal knokle ret så hurtigt (da kyllingerne skal næbkuperes og unghønsene skal vacineres ) og derved mister sansen for at det er levende dyr de har med at gøre..

-men det er nok fordi forbrugeren siger "mer, mer, vil have mer, men til ingen penge - tak"

Hvis dog bare alle storproduktioner ville behandle deres dyr ordentligt, ville man snart være ude over dette problem (tror jeg personligt) Bare se på øko produktioner - der er der ikke helt så mange dyr der kommer til skade i starten af livet.
Dårlig behandling af dyr i det hele taget skulle alle blande sig i og gøre noget for at stoppe og ikke "bare" nøjes med at tage billeder - tror dog (og håber) at der ville blive sat ind overfor en medarbejder der går og svinder et dyr rundt om sig selv (havde jeg selv set det tror jeg jeg havde slået manden ned

)