Det er ikke den mest optimale årstid for kyllinger - tværtimod.
Men hvis du synes det kunne være sjovt at få kyllinger nu, kan det sagtens lade sig gøre

Jeg har haft kyllinger, der klækkede 1. juledag. Skrukken passer på, at kyllingerne ikke får det for koldt. Hun regulerer selv, hvor lange intervaller de må komme ud fra hendes kropsvarme - alt efter temperaturen. Og du behøver ikke engang at hænge en varmelampe op - den bliver ikke brugt.
Hvis du synes, det er bedre at vente til foråret - som jo er den mest naturlige tid at få kyllinger på, kan du fjerne æggene fra hende og smide dem væk. Hun vil helt sikkert blive liggende på ingenting indtil hun bliver træt af det - og hvis det tager for lang tid, kan du vælge at prøve at afskrukke hende. Søg på "afskrukning" og du vil finde flere tråde om, hvordan.
Jeg har selv en silkeskruk pt. Jeg sætter hende udenfor en gang imellem, og hun trisser troligt ind og lægger sig igen. Jeg har før brugt "sort spand metoden", men tar det mere roligt nu. Jeg tror ikke en høne dør af at lægge sig skruk - selvom der ikke kommer kyllinger.
Held og lykke - uanset hvad du vælger.