Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Ingen udstillinger for mig resten af året  (Læst 7899 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Piglet79

• Passiv bruger
    • familientanderup.dk
Sv: Ingen udstillinger for mig resten af året
« Svar #15 Dato: 16 Oktober , 2011, 15:38 »
Som jeg har forstået det, så kan der godt smittes fra vaccinerede høns til ikke vaccinerede. Så hvis du har fået høns ind, der er vaccinerede, og resten ikke har været vaccinerede, kan det godt være grunden til udbruddet. Men håber da for dig, at det "bare" er lungebetændelse. :)
Hilsen Tina

2,7 australorps - 0,1 hvid sussex - 0,1 brun italiener - 0,4 orloff - 0,1 new hampshire
1,1,6 bielefelder - 0,4 dv. wyandotter - 1,4 bronzekalkuner -1,1 hunde - 2,0 katte
Dejlig mand og 3 skønne drenge og en skøn datter

Offline Helba

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 16 Oktober , 2011, 18:39 »
De har været vaccinerede 2 af dem og +en ikke. Den ene, der også har været syg er kommet sig (ikke vaccineret) og den der skranter, men har det væsentligt bedre - og både spiser, drikker, pudser sig og ikke har nævneværdige luftproblemer nu, er vaccineret. Jeg hælder nu meget til lungebetændelse, da det har virket med varme og ekstra megen omsorg. hønseguf med ekstra meget hvidløg

Det er derfor jeg spørger til forskellen. Statistik er det dem, der har været vaccineret, der er døde. Pudsigt. :(

Og kryds fingre - ikke flere udbrud nu

« Senest Redigeret: 16 Oktober , 2011, 18:51 Fra Helba »
Venlig hilsen

Helle

Ejer af: 8 New Hampshire høns, 1 hvid italiener, 4 gæs og 1 labrador (usandsynlig dum, men dejlig)

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #17 Dato: 17 Oktober , 2011, 07:45 »
Lyder ikke som ILT.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk