Hej alle sammen.
OK, nu skal jeg tynde ud og jeg håber i vil hjælpe mig til at vælge. Jeg har 3 haner tilbage fra uge 21, og vil kun beholde 1. Hvilken én ville i vælge (der er udelukkende tale om hygge-høns)
A) Leder-han, meget dominerende, han hakker dem der kommer for tæt men er ikke en direkte slagsbror, rigtigt flotte farver der er meget anderledes end hønsene, den største, virker MEGET interesseret i hønsene (de nærmest flygter når han kommer fordi han vil parre), nysgerrig men lidt bange for mennesker, galer MEGET og kan virke lidt hysterisk. Foto 1
B) 2. leder niveau, ikke særlig dominerende og hakker sjældent de andre, OK farver der minder meget om hønsene, mellem størrelse, Viser interesse for hønsene men ikke voldsomt, ikke bange for mennesker, galer gerne men ikke så meget. Foto 2
C) Nederste i hane hierarkiet, underkaster sig de andre hanner, samme farver og størrelse som B, viser ikke interesse for hønsene, virker lidt asocial både over for mennesker og høns og går tit egne veje (til fulgt af resten af flokken så i den forstand er han "frontmand"). Foto 3