Han går alene nu, og det kommer han også til her et stykke tid, det giver lige lidt luft til at finde en lille sød ven til ham. han skal nok få en ven...
Wanda tror du ikke du kan låne en ven til ham, så han ikke skal gå alene, indtil du selv finder en du har lyst til at have.
Hesten er jo et flokdyr, og det er ikke rimeligt at de går alene, og det bliver ikke bedre af at han gør det nu.
Desværre er loven jo ikke kommet på plads desangående, men du som brænder for dyrevelfær, er garanteret enig, så du må ud og låne en kammerat til ham hos en nabo elle i nabobyen.
Og når nu han går alene nu, så husk at forhøre dig hvorfor han gør det, det kunne jo være fordi han ikke kan enes med andre, man ved aldrig.
Jeg kan godt forstå du ikke kan finde modargumenter til ham, og jeg er sikker på I bliver glad for ham, og så må jeg give Lene ret i, at du da selv skal have en hyphest, så I kan ride sammen, det er så hyggeligt, og meget mere motiverende end altid at ride alene.
Dog jo større den er jo mere koster det, så det må jo med i beregningerne.
Det er da en misforståelse at wrap feder mere end hø, for det er afhængig af kvaliteten, men god wrap er der god energi i, og så skal han jo have meget lidt, men det er det samme med hø, dog er der ikke meget godt hø i år, så det kan være svært at finde, og de små wrap baller er dyre, og skal spises hurtigere end Buster kan alene, med mindre det er frostvejr, så det kan holde,,, du må undersøge hvad du kan købe i nærheden uden at blive ruineret, dog ved jeg godt at grovfoderet er billigere på din side af havet.
uhh hvor er det spændende alt sammen.