Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Skytsengle findes!!!  (Læst 2723 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
Sv: Skytsengle findes!!!
« Svar #45 Dato: 12 ſeptember , 2011, 15:50 »

Uha ja - ro i en hel uge er vel nærmest noget af en umulighed ... hvordan hænger det også lige sammen med, at du har været ude og finde en ny bil .. spø'r jeg så  ;)

Jeg er i ro.... fraaaaaaaa nu af :)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline ulla

• Passiv bruger
« Svar #46 Dato: 12 ſeptember , 2011, 15:57 »
hej wanda

sikke nogle skrækkelige billeder af din bil , og heldigt at i slap nogenlunde uskadt,

men som mange har skrevet , pas på , piskesmeld skader er det onde selv, vi min datter på 13  og jeg var ude for det samme som jer , holdt stille
da foran kørende skulle venstre svinge , og blev ramt bagfra af en der godt nok stod på bremsen de sidste 3 meter før han ramte os , sagde han ,

vores bil fik kun små skader på kofangeren , men vi fik begge skader på/i nakken min datter værst da hun sad og sov op ad sideruden ,

vi fik checket nakke og ryg da vi begge havde ondt i hovedet og var meget stive , på skade stuen sagde" de ingen brud , gå hjem og spis panodil
til det ikke gør ondt mere"

jeg gik i et genoptræningscenter (anden skade) og snakkede med en fysio dernede , og hun henviste mig til næstved rygcenter hvor der er nogle osteopater ansat ( er både udd kiropraktore og fysser)
 min datter har indtil nu fået 7 behandlinger og har det meget bedre , hendes syn er også forbedret, hun har de sidste par år klaget over lysstof
rørrene på skolen gav hende hovedpine men efter en korrigering af nogle rygvirvler og muskler i området er det nu helt forsvundet,  hun går så til check 1 gang om mdr og får nogle øvelser med hjem .

jeg har selv fået det meget bedre nu , jeg har meget bedre bevæglighed i nakke og ryg end jeg har haft det i mange år,

og jeg tror at jeg vil blive ved med at komme der sådan bare for at brække noget af rusten løs,  desværre gives  der kun tilskud til fyssen , men det accepterede min ostepat ( datterens navn for behandleren) at der stod på henvisningen , og tog os ind alligevel,

så Elad på rygcentret er måske ikke min skytsengel   men en ENGEL det er han , ham takker jeg ofte for *b
0,2 dorking
0.1 kæmpe jersey
1,5 amrock
16 grunlaegere
1,0 land kanin
1.1.skotsk terrier
1,0 irsk terrier
0,2 ,5 staldkat
3.1 heste og ponyer
1.2,19 moskusænder
mand og to piger (de nægter at blive kataloggiseret som dyrene ;-)

Offline Annette S.

• Passiv bruger
« Svar #47 Dato: 12 ſeptember , 2011, 20:27 »
Jeg er i ro.... fraaaaaaaa nu af :)

Godt så  /o
Mange hilsner
Annette Søndergaard

1.5 Dværgwyandotter, 1.1 Islandsk Fårehund og 1.0 lille kat

Offline alma

• Bruger
« Svar #48 Dato: 13 ſeptember , 2011, 10:39 »
Wanda, hvor er det godt at i slap så billigt.

Har selv prøvet at få smadret en bil på motorvejen, da de foran kørende ramler sammen, og pr. refleks drejer jeg rettet mod højre for at undvige dem og snuden kommer ved siden af den. Til mit held kommer der på det tidspunkt ingen i inderbanen for jeg har ikke nået at se efter, men den bagved kørende bremser ikke og brager lige op i bagenden af vores bil som kurrer omkring 100 m skrå over vejen og lander i nødsporet. Der var kun 1 dør der virkede i bilen, bølger hen af taget og hjulene var blokeret og kunne intet.
Vi var rystet, men der skete heldivis intet med os og vi var glade for a vi aldrig har sparret på vores autostole.

@ Benny - har selv prøvet at skulle svinge til venstre, da en bil kommer og overhaler venstre om. Og så tænker man, hvad nu hvis man havde kørt en anelse stærkere, så var man begyndt at dreje.

Har også været så heldig at der var en resteplads, jeg måtte smide bilen ind på da der var en modkørende som skulle køre fandens hurtig samtidig med han overhalede.

Men hvor findes der mange idioter bag ved rettet  >:(
Malene