Hej Wanda
Ja somme tider sker der noget, man ikke helt kan forklare....
En gang for mange år siden, havde jeg travlt... Og skulle så i den forbindelse, overhale en anden bil....
Og altså, jeg kørte stærkt, indrømmet... Men på det tidspunkt, var det jo ikke ulovligt... Den pågældende bil, havde åbenbart bemærket mine blink, og trak pænt ind til højre, så jeg kunne komme forbi...
Det viste sig, at han havde overhovedet ikke bemærket mig, for jeg er faktisk begyndt på at passere bilen, da han pludseligt, uden varsel svinger til venstre....
Hvordan det lykkedes mig, igen at komme bag ham, og inden om, er der ingen der må spørge mig om, for jeg kan virkeligt ikke komme med en bare rimelig forklaring på det... Men på forunderlig vis, lykkedes det.
Underligt nok, følte jeg intet, sådan umiddelbart... Andet end det syn, der stort set har fulgt mig, lige siden, Nemlig forældrene på forsæderne, storsmilende, tilsyneladende uden nogen bekymringer i livet... Og altså stadig uden at have fattet, hvad der skete lige om ørerne på dem... I skærende kontrast til forældrene, to tilsyneladende tvillingepiger, siddende på knæ på bagsædet, kiggende ud af bagruden, og med rædselen malet i hele ansigtet...
Sikket et held, vi lige havde købt en anden bil, for de dæk på den gamle, havde ikke klaret situationen....
Men jeg skal love for, at reaktionen kom, ca 3 timer senere...
Vi måtte lige udsætte hjemturen, et par timer...
Så jo, somme tider er man heldig...
M.V.H....Benny..