Cool... Det vil jeg forsøge fra imorgen tidlig. Jeg håber det virker, ellers begynder jeg da snart at rive mit eget hår af.. 
Og ellers vender jeg frygteligt tilbage...
Et hurtigt andet spørgsmål, hvornår kan man lade sine kyllinger gå sammen med det andre høns, uden at de bliver hakket ihjel og trampet ned??? Det skal lige siges at Brahma far er MEGET kluntet.. hehe.. 
Mor og kyllinger er for sig selv, i et hjemmelavet kyllingebur, med alle faceliteter som de store har i deres hus...
Hmm, jeg synes dine "indendørs" høns virker mærkelige. Nu har jeg i min relativt nye hønsegård både haft flere hold kyllinger, der skulle ind hos "de gamle" samt flere voksne, der var nytilflyttere til min hønsegård, og for mig lyder det meget mærkeligt, at de ikke vil ud. Hvor kommer de fra? Hvor gamle er de? Har de levet hele deres liv indendøre? Måske kan det have noget at sige..måske ikke! Jeg så en udsendelse på DR forleden om burhøns i England, som bla får et nyt liv i det fri hos private folk, når de har udtjent deres værnepligt - her tog instinktet over med det samme, så måske er det fuldstændig ligegyldigt, om de har boet inde hele deres liv

Hvor gamle er kyllingerne, der går ved skrukken? Jeg har ikke haft skrukker, men blot kyllinger, der har gået i bur for sig selv, og da mine kommer fri i haven, har alle de gamle set de små kyllinger i deres lille udslusningsbur. Sådan lærer de faktisk hinanden at kende, selvom det er igennem tråd, og når det så har været deres tur til at komme ind til de gamle, er det faktisk gået ganske godt med ganske få hak. Men jeg vil nok vente med det til de er 14 dage - 3 uger til kyllingerne er lidt mere modstandsdygtige overfor eventuelle hak - mutter kan jo heller ikke være over dem alle hele tiden