Hov hov rolig nu, Du har da ret i at der nok skal være nogen der kavler op om lov og orden,,,, men jeg blev da glad af at se den gamle mand og hans fjerkræ, de fik mad, de havde vand, de gik frit, og de kom ind i sikkerhed hver aften alle sammen, det synes jeg da er seriøst nok,,,, der er mange måder at holde fjerkræ på, og jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvem der gør det rigtigt, og hvem der gør det forkert, bortset fra at holde dyrene blandet og fodre under åben himmel, men det tror jeg dyrene er ligeglad med.....
Og jeg er da også ligeglad med om det roder, hvad kommer det mig ved, om manden har en bunke af udefinerbare genstande...
Medierne er enormt manipulerende, og det har sikkert interesseret Søren at der var så mange skure og olietanke som hus for dyrene,,,, hvor der er hjerterum er der husrum.'
Og seriøst er vel ikke bestemt af om der er ring om fødderne på dyrene.
Var meningen mon ikke bare at vise at der er mere end en mulighed.

Jeg skulle altså bruge en time eller to før jeg ville synes det var en god ide med et kamerahold i den bedste sendetid, men jeg kan da også finde et område hvor alt er snorelige, hvis det skulle være.