Jeg giver Lene, fuld opbakning i det hun skriver
Jeg har selv siddet som formand i en rideklub. Det stjal al min fritid, jeg var rigtig meget på. Mener man skal vise sig og være til stede, ligesom vores folk her på DFF. Men man kan ikke altid være der, og syntes nok der er taget hånd om tingene herinde, når det er gået højt. Og som det også er nævnt flere gange, er det ulønnet og ens fritid der tages af.
Der vil altid være nogle utilfredse kunder, dem har jeg også mødt på rideskolen. Når man bad om forslag til forbedring, blev der ikke sagt mere, det var bestemt ikke ondt ment, men en hentydning til at jeg var åben for gode forslag. Vi lærer jo som bekendt hele livet.
Når man sidder og skriver, om det er sms, på FB, DFF eller mail. kan ens ord valg lyde hård, da det er uden at kunne se den andens mimik og glimt i øjet.
Vi må have kamera på når vi skriver til hinanden

herinde.
Og så kommer det også an på hvordan øret/øjet netop den dag ønsker at opfatte tingene.
Altid en god huskeregel er: Behandel andre som du selv ønsker at blive behandlet

Jeg selv er en meget tilfreds " kunde " her på DFF, og det har jeg vist også skrevet et par gange før.

Håber vis man går med lidt vrede eller har lidt sure opstød, over det skrevne at man skriver det her på DFF eller sender en PM, til den der har kommet til at støde den anden. Sådan så den anden part har en chance til at handle på en misforståelse, og ikke bare smække med døren