Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Tak til adminstrationen  (Læst 2301 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
Sv: Tak til adminstrationen
« Svar #30 Dato: 30 Juli , 2011, 11:20 »
Enig enig enig /o
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #31 Dato: 30 Juli , 2011, 11:47 »
Staben bag Forum er helt ligesom en bestyrelse i en klub, de bruger utroligt meget tid og resourser på at få det hele til at køre. HELT frivilligt og ulønnet.

Jeg tror virkelig at det er uden for manges fatteevne, hvor meget det egentlig drejer sig om...

Det nemmeste er altid bare at slynge ud med kritik og "trusler" om at forlade det hele.. det sværste er at komme med en løsning eller en forbedring.

Men uanset hvad, så er det enormt SVÆRT at tilfredstille ALLE. Og det uanset hvor meget man gerne vil, så er det en helt umulig opgave, som kun giver grå hår og bekymringer.  /d

Men hvis størstedelen af brugerne/medlemmerne er tilfredse, så er det vel det der tælle og så er det ikke de få som føler sig forsmået og forbigået, som der skal fokuseres på...de vil mange gange kun lave rav og splid i det de andre har af glæder.

Men det er sådan med mennesker at har man gjort  100 gode ting og 1 dårlig ting, så er den dårlige ting som der bliver husket og fokuseret på.
« Senest Redigeret: 30 Juli , 2011, 12:26 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Anja Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #32 Dato: 30 Juli , 2011, 16:59 »
Jeg giver Lene, fuld opbakning i det hun skriver /o

Jeg har selv siddet som formand i en rideklub. Det stjal al min fritid, jeg var rigtig meget på. Mener man skal vise sig og være til stede, ligesom vores folk her på DFF. Men man kan ikke altid være der, og syntes nok der er taget hånd om tingene herinde, når det er gået højt. Og som det også er nævnt flere gange, er det ulønnet og ens fritid der tages af.
Der vil altid være nogle utilfredse kunder, dem har jeg også mødt på rideskolen. Når man bad om forslag til forbedring, blev der ikke sagt mere, det var bestemt ikke ondt ment, men en hentydning til at jeg var åben for gode forslag. Vi lærer jo som bekendt hele livet.

Når man sidder og skriver, om det er sms, på FB, DFF eller mail. kan ens ord valg lyde hård, da det er uden at kunne se den andens mimik og glimt i øjet.
Vi må have kamera på når vi skriver til hinanden ;) herinde.
Og så kommer det også an på hvordan øret/øjet netop den dag ønsker at opfatte tingene.

Altid en god huskeregel er: Behandel andre som du selv ønsker at blive behandlet /o

Jeg selv er en meget tilfreds " kunde " her på DFF, og det har jeg vist også skrevet et par gange før.  ;)

Håber vis man går med lidt vrede eller har lidt sure opstød, over det skrevne at man skriver det her på DFF eller sender en PM, til den der har kommet til at støde den anden. Sådan så den anden part har en chance til at handle på en misforståelse, og ikke bare smække med døren :)
Med venlig hilsen

Anja

0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau