Nu er jeg vel en af de gamle, både i alder og på forum, og jeg er helt sikkert også en af de stride bedrevidende der fylder for meget, og det er jeg glad for, det er jo det der er mig, men selvom jeg har en mening om mange ting, så forsøger jeg da at holde en sober tone i mine indlæg, og hvis jeg har generet nogen, siger jeg gerne undskyld, og det gør jo de fleste, især hvis man VED, at man har trådt nogen over tæerne.
Det er muligt det ikke lykkes, men jeg gør mit bedste.
Og nu mener jeg så noget igen

På dette forum, er der en meget venlig og omgængelig hyggelig atmosfære, men en sjælden gang er der gang i gaden, det skal man jo ikke lade sig forstyrre af, man kan jo lade være med at være en del af konflikten, ved enten ikke at skrive, eller endnu bedre, holde nysgerrigheden i ave og lade være med at læse.
Jeg synes det er synd at sige forums Admins er vattede, de arbejder jo frivilligt for os, og er selv indbegrebet af god tone og sobre indlæg. Holdningen er jo at alle skal have lov til at have en mening, og at evt. konflikter har det med at gå i sig selv.
Vi får jo heller ikke offentlig besked hvis nogen får en pb. vedrørende deres måde at begå sig her på forum, og det skal vi jo heller ikke ha' Så at sige at Admins ikke gør noget er måske fordi man ikke ved hvad der bliver gjort....
Jeg kan slet ikke forstå at der ikke skal mere til for at føle at det er uudholdeligt, men sådan er vi jo meget forskellige, og alle gør det der er rigtigt for dem, men jeg vil dog savne dine indlæg om livet i din hønsegård på godt og ondt, om indtrængende hunde, skrukker og de kedelige stunder når ynglingshønen ikke er mere, så bare du vil nøjes med at holde fri et par dage, så går det måske alligevel, vi er altså alle sammen meget rare i virkeligheden. Og alle de gode timer kan umuligt overgås af en hidsig tråd, det er bare en sten på vejen.