De stakkels høns skal da behandles og det kan ikke gå for stærkt!!!!
At anmelde synes jeg ikke er vejen, vi har efterhånden skabt et anmeldesamfund, når det gælder pasning af dyr, der overskrider grænsen. Folk bliver anmeldt for den mindste smule, især hesteverdene er gået helt agurk.
Nogen mener, hellere en anmeldelse for meget end een for lidt, måske, men jeg tror nu det skader mere end det gavner.
I stedet bliver dyrene sat steder, hvor de ikke kan ses.
Selvfølgelig skal man sætte sig ind i dyrets behov, men andre faktorer spiller altså ind.
De omtalte høns er lånt ud, jeg tror ikke de var synligt angrebet på det tidspunkt, men har udviklet det på stedet, derfor skal der gives indblik i problemet så det kan afhjælpes, i stedet for at gå så drastisk til værks.
Jeg er næsten sikker på, at de vil behandle hønsene omgående, når de får at vide, hvordan det skal gøres, samt at de vil være frygteligt kede af, at det er kommet så langt med de dumme ben, uden at de vidste det var et angreb af mider.
Hvad angår ponyen, ja så er det bare så synd, når de bliver forfangne. På den anden side kan de jo blive anmeldt, hvis den bliver sat i tøjrpæl, eller på en jordfold, for det er også Åh, så forfærdeligt.
VH Gunni.