jeg fik 10 daggamle hvori der huserede mareks
3 døde helt sikkert af dét (og 1 blev ædt af hanen). Af de tilbageværende 3 haner var 1 tydeligvis medtaget af at have afværget det værste. Den havde dårlig holdning og selvtillid, hvis man kan sige sådan om en hane. Altså... den var sgu et skravl at se på. Selvom den overlevede. For en af hønerne gælder det samme.
Jeg har en kraftig mistanke om at det mareksangreb har været medvirkende til at der er dårlig befrugtning i den flok. Hanen fungerer upåklageligt (men det var heller ikke ham, der bar tegn på at have overlevet sygdommen), men 1-2 af hønerne lægger altså æg, der aldrig bliver til noget.
HVIS det er mareks, så bliver det værre den næste uges tid, så kan den få et par gode dage, men så bliver det skidt igen. Den ER færdig, hvis det er mareks. De 2-3 stykker jeg har, som jeg siger "har været angrebet" har man aldrig kunnet se var syge - men deres udvikling har langt fra været lige så god som de øvriges.
Men der kan da være masser af andre årsager til at den går dårligt, så giv den endelig lidt tid. Som du selv siger er det allerede spredt i flokken, hvis det virkelig ER mareks.
Held og lykke og god bedring med den.