Takk for tips! Sculpture by the sea høres ut til å passe meg perfekt! Også den gamle by!
Så mye pent dere har!
June: Hei! Grunnen til at jeg forvillet meg hit var at ved mye lesing og titting her inne så fikk jeg et utrolig godt inntrykk! Mange kunnskapsrike folk og mye god info! Det norske forumet kan ikke sammenlignes med dette!
Utrolig morro at nordmenn er så godt velkomne her!
Hei og velkommen til Forum (ifra nok en Nordmann). Nei, du har helt rett, det Norske forumet ser ut til aa bestaa av et lite antall mennesker med meget bestemte meninger, og ikke kom her og kom her, altsaa!
Danmark ser lite ut paa kartet, men er egentlig utrolig stort, Jylland gir nok underholdning til mange ferier. Skulle du vaere fristet til aa dra til Sjelland, saa ville jeg sette av flere ferier til det, det samme med Lolland, Falster og Fyn. Selv saa har jeg en kjaerlighet for Lolland.
Ja her paa Forum er det hyggelig prat, og problemer av alle slag loeses, det er kanskje ikke saa mye vi vet, hver for oss, men naar vi kommer sammen, vet vi utrolig mye sammenlagt. For oeyeblikket venter vi paa medlem nr. 5.000, vi mangler 3 nu. Og, vi har en konkurranse om dette, naar kommer han/hun?
Slik skal et interresse-forum vaere.