HEj Mor Tanja
JEg er ankommet til mit nye bur. Buret er ok, der er lækker mad, græs, grene og snackstang.... ved siden af bor to spidsnæbbede kanarier... de er lidt mærkelige.
Damen jeg skal bo hos troede jeg ville spise lidt fra hendes hånd, men hun skal nu ikke føle sig alt for lækker.... selvom den der ostehaps så lækker ud, det gjorde den altså.
Lige neden under mit bur er der en masse andre små fugle, de pipper og pipper hele tiden, gad vide om de ikke får mad eller noget. Damen siger det er kyllinger.... ahhhh pattebørn, det forklarer jo en hel del.
Jeg har også lige fået en skive agurk, jeg har smagt på det og det var lækkert, men KUN da jeg vidste damen ikke så det.... hun skal ikke tro hun er noget, lissom!.
Der er også to STORE hunde og to fæle katte. Kattene har lige været oppe og kigge, men gik igen... kan ikke andet end blive en smule fornærmet, her troede jeg de kom efter en lækker undulatsteg, og så gad de ikke engang så meget som snuse til mig!
Nu er det snart godnat og jeg håber ved gud ikke de små skrækkelige pattebørn skal pippe hele natten.
Godnat mor Tanja... sov godt.... jeg tror nok jeg vil sove, det har været en hektisk dag.
Kh
Fnugge, AKA Pepper