Du har giordt et prisverdig stykke arbejde der, Lene. Jeg har kikket paa alle de billeder, og jeg hadde ingen ide om at Tyskland hadde saa mange racer, de maa vel naesten ha verdensrekord af lokale racer? Jeg ser du har fjernet de billeder af de sorte Croad Langshans som var der. De var ikke akkurat god reklame for racen. De Hvide Croads du har der istedet nu (under store), er vel dvaerge, ikke store? Jeg mener ikke aa vaere negativ. Tyskerene har jo haft kaempe-problemer med sine Croad Langshans, der har jo bleven importered endel Croads til Skandinavien de senere aar, og det er vidstnog et generelt problem med stoerrelsen. Det merkelige er at hvids du tager en Tysk hane, selvom han er for lille, til en Britisk hoene saa faar du pludselig stoerre dyr end nogen af foreldrene. Det ligger nog i generne. Men, tilbage til billederne, Bjarne har maaske en god ide, man kunde kanskje lave et galleri over de racer der findes i Danmark, med en kort beskrivelse af racen, deres fordele/bagdele, hvor mange aeg i aaret man kan regne med at faa, om racen er flyvsk eller rolig, dette kan maaske vaere en model:
http://www.omlet.co.uk/breeds/map_view.php?breed_type=ChickensMen, det er jo klart, nogen skal goere det. Og den eneste loen de kan forvente er et klap paa hovedet. Paa den anden side, DFF kan jo samarbejde med f.ex Sydhavsoeernes Fjerkrae Klub og oprette en link, ha et valg paa venstre side der siger "galleri af racer", med et direkte link til oversigts-siden. After all, man forventer vel begge steder at det er DU som goer arbejdet. Og bliver klapet paa hovedet?