jeg har kun givet dem undulatfrø i deres starter blanding og kun de første 2-3 dage..
Jeg har fået Coccidiose.. eller det vil sige kyllerne har!! Det kommer så meget bag på mig, især fordi jeg ikke har set nogle tegn som feks. diarre. Jeg har drønet rundt på fyn idag for at få den medicin, og alle kyller er nu sat i et lille bur hvor jeg kan tage de nødvendige forholdsregler.
hvor er det trist. Der er en mere som hænger meget.. jeg tvivler på den klare den. De andre virker friske. jeg har dyppet hver kyllings næb i vandet, så de alle har drukket lidt.. Det er meget triste tider..
Derudover da jeg kom hjem.. kunne jeg høre naboen rende rundt og have et farligt postyr.. der blev råbt noget med "Jamen så skynd dig at ringe.. jeg har kyllingen her!" jeg råber over hækken, om det er vores kylling der snakkes om, og fanme om deres kat så ikke har været inde og hente en lille hønekylling!! De undskyldte.. og jeg gik sur hjem.. kan denne dag blive DÅRLIGERE!!! Kyllingen har fået et lille hul i ryggen.. men virker ellers fin.. og fuldstændig upårvirket.. utroligt nok!! Nu er de alle lukket ind,.. og jeg tager mig en is-kur!! Ellers jeg jeg slet ikke tænke på konsekvensekvenserne!!

ØV ØV ØV!!!!!