Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Vi skal flytte på landet...  (Læst 1546 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Sv: Vi skal flytte på landet...
« Svar #15 Dato: 19 Juni , 2011, 23:12 »
 /o Tillykke Kaj. Og held og lykke med det.

Som så mange andre siger, kan jeg kun sige, at heller ikke jeg tror I fortryder. Selvfølgelig vil der være nogle udfordringer I ikke havde tidligere, men glæderne vil formentlig langt overskygge disse udfordringer. Vi flyttede ud på Lars Tyndskids mark ca 8 km fra Næstved for 13 år siden, efter at have boet 10 år i parcelhus i et villakvarter i Næstved by. Der er selvfølgelig en del mere arbejde på et landsted end på en villaparcel, men glæden ved at have sine egne arealer, og muligheden for at gøre hvad man har lyst til, kompenserer klart for det mere arbejde.

Håber I snart finder en køber til Jeres nuværende bolig. Det er jo desværre ikke det letteste marked at sælge i, men man har da lov at være lidt heldig.
Mvh
Erik Andersen

Offline kaj

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 23 Juni , 2011, 14:16 »
Nu er vores hus kommet på nettet.
Skulle nogen ha´ lyst til et hus med
stor grund, næsten nyt hønsehus m.v.
så se her:
http://www.edc.dk/Sag/?Pid=71300410&SearchFromDivision=1&CasePidSearch=1
Venlig hilsen
Kaj

New Hampshire, Barnevelder, Sorte Skovhøns, Tværstribede høns, Grünleger, Sølvhals

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #17 Dato: 23 Juni , 2011, 14:24 »
Flot hus, både inde og ude, der skal nok være nogen der ønsker sig sådan en plet, med eget vildnis, jeg synes det er super fint, med både tilgroet og snorelige orden. /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn