Efter 21 år her på matriklen, ... de seneste år med høns, så skal vi nu prøve noget andet.
Vi skal flytte på landet. Ejendom med 8 tdr. land er i sigte, så nu skal vi sælge !!!
Det er en underlig fornemmelse, ... ideerne med det nye sted tager form...og det kribler i fingrene
for at komme i gang. Det vækker minder fra da huset vi bor i nu skulle købes....og, når jeg ser på
hvad der er sket her, og, sammenholdt med de drømme fra dengang, så er jeg ganske godt tilfreds.
Nu skal der skrives et nyt kapitel....og, kommentarer som "Jamen, i kan da ikke undvære Moselund"'
...og, andet, velment tale....det bliver gemt væk, for fokus er rettet mod det nye....endnu uprøvede,
men, vildt spændende som venter derude på landet.
Jeg har de seneste år også haft bier, og, det er der god plads til. Der er ikke noget hønsehus, men,
det vi byggede her fungerer rigtig godt, så, mon ikke vi får lavet noget som kan bruges derude også.
Sidder her søndag formiddag og glæder mig...kaffe i kruset...et kig ud af vinduet afslører at regnen er
begyndt igen....søndag.....aaaaaahhhh. Mon ikke det bliver en dag som skal bruges til ren afslapning...
og, hvis nogen derude går og drømmer om et "nyt" hus på en stor grund, med 400 tdl. skov i "baghaven",
100 meter fra Bøllingsø, så må i da bare komme forbi. God søndag