Kære John Mejland.
Det må være en oplevelse uden lige, at få lov til at bo i et så uspoleret natur område som dit, det må føles som en sand gave ovenfra

?
NB: De 30,000 Trafik dræbte Ræve som du nævner, bygger på noget usikker statestik, der ofte anses for at være et rent propaganda tal, som er med til at sikre jægerne politisk fred til at udryde ræven der hvor de har lyst til det, ligesom de tidliger gjorde med vore rovfugle i Danmark.
NB: Der er naturligvist ingen planer om at forbyde bil kørsel, men den reguleres da ofte alligevel, for at sikre os alle sammen bedst muligt.
NB: Jeg ser da heller ikke noget problem i at aflive ræve med synlig abnormitets adfærd, men det virker ikke særligt betryggende, at det er jægerne selv der skal styre og træffe disse reguleringer alene, det både må og skal være en statslig hoved opgave uden kommerciele interesser, eller sagt på en anden måde, det ville være det samme, som at sætte ræven til at vogte gæs

?
NB: Jeg ønsker skam heller ikke at afskaffe al jagt i Danmark, men jeg ønsker til gengæld at den kommercielle jagt, bliver kraftigt reduceret eller helt afskaffet, så naturen kan finde sin egen bæredygtighed igen, uden alt for mange skyde gale jægeres tistedeværelse.
Med Hilsen fra Jørn.