Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Medlem nr 5000  (Læst 2853 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Medlem nr 5000
« Dato: 26 Maj , 2011, 23:34 »
Skal vi snart til at gætte på hvornår vi rammer aktivt medlem nr 5000?

Eller er emnet allerede oprettet og jeg har misset det?
Mvh
Erik Andersen

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
Sv: Medlem nr 5000
« Svar #1 Dato: 26 Maj , 2011, 23:49 »
Aktiv medlem nr 5000 ??? Tjah, minimum 5-8 år. Jeg tror du mener -profil tilmeldt og logget ind mindst een, og nødvendigvis ikke flere, gange siden siden startede-
Og det er jo to forskellige ting.

Mvh   Jørgen

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #2 Dato: 26 Maj , 2011, 23:56 »
Jeg er bestemt ikke uenig Jørgen.  :D

Men vi må jo nok følge samme definition som ved medlem nr 3000 og medlem nr 4000.

Jeg kunne også ønske at mange flere af de tilmeldte medlemmer var mere aktive, men det er vi jo ikke herrer over.
Mvh
Erik Andersen

Offline Joankinu

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 27 Maj , 2011, 05:38 »
Jeg har da forstået det som om det er når der oprettes et medlem nr 5000 - er det ikke det der var kriteriet ved de to andre gæt? ??? ???

Jeg vil derfor ud fra min bedste overbevisning mene at vi rammer medlem nr 5000 d. 22 oktober kl 15.50 ;)
mvh. Joan
opdrætter af: Gråstribede Danske Landhøns og R.I.R

ejer af 1,2 dejlige katte.

lokalklubbens hjemmeside: www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
Specialklubbens hjemmeside: www.danskelandhoens.dk

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #4 Dato: 27 Maj , 2011, 07:26 »
Vi er i gang med at finde ud af, hvad der skal ske, og vi er også obs. på aktive/passive medlemmer, vi er netop ved at diskutere, hvilke tiltag der skal være i den anledning.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #5 Dato: 27 Maj , 2011, 07:59 »
JEg syntes vi skal holde en fest...intet mindre :D den der vinder bestemmer lokaliteten :D
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline Anja Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #6 Dato: 27 Maj , 2011, 08:22 »
Ret god ide Wanda  /o den er jeg med på :D
Med venlig hilsen

Anja

0.6      Lys Sussex (Stor )
1.1      Gul Sussex (Stor)
1.0      Amerikansk Collie
2.0      Misse-Mau

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #7 Dato: 27 Maj , 2011, 08:25 »
Hvis man går ind i medlemmer og kigger, så er der RIGTIG mange som f.eks mangler profiloplysninger, og de har meldt sig ind i 08-09 og måske endda kun været på den ene og samme gang.

Disse medlemmer tror jeg ikke kommer tilbage i "folden" og hvis de gør, så er det sikkert med en ny profil. Det er trist at folk ikke selv gider slette deres konto, hvis de alligevel ikke gider forum...
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #8 Dato: 27 Maj , 2011, 08:32 »
Jeg er da også sikker på at der er mange læsere, som aldrig skriver.
Jeg synes jævnligt at jeg tænker, nå der kom en ny vi kan tage godt i mod, og hvis jeg så ser efter, ja så er vedkommende registreret 1 år forinden, men har måske ikke været særlig aktiv, og de er jo også velkomne, såå hvad er kriteriet, der bliver vel rydet op i listen ind i mellem, og så må det jo være godt nok, også selvom der smutter en med der måske skulle være slettet...
Finn og Marianne har jo også et liv tænker/håber jeg.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 27 Maj , 2011, 08:36 »
Det er ikke nemt at være aktiv hverdag i et forum.
F.eks er jeg medlem af 5-6 forums, og jeg er ikke inde på dem hverdag, og skriver da slet ikke hver gang. Skal jo også lige passe familien og dyrene  ;)  Lige pt er jeg meget her inde, fordi tiden nærmer sig for mig, som hønse ejer  *y ( men læser kun, for det meste )
Hvis i vil have ryddet op i medlemmerne, kan man slette bruger som ikke har været logget ind i et år, det bruger de i nogen forums. Jeg er blevet smidt ud et sted fra pga for lidt aktivitet, synes det er en ok løsning. Et år er lang tid, det kan jo være at mange af jeres medlemmer slet ikke har høns mere, eller interesse derfor.
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #10 Dato: 27 Maj , 2011, 08:42 »
Jeg mener heller ikke at de som "kun" læser med skal slettes, overhovedet ikke, man kan jo se hvornår man sidst har været på.

Det er alle dem som sidst har været på i 08-09 og mangler profiloplysninger, de er vist ikke specielt "aktive". Men de fylder da godt og giver et indtryk af et stort forum.

Rigtig mange har kun været på den ene og samme gang, som de oprettede sig.
« Senest Redigeret: 27 Maj , 2011, 08:47 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 27 Maj , 2011, 08:53 »
Jeg mener heller ikke at de som "kun" læser med skal slettes, overhovedet ikke, man kan jo se hvornår man sidst har været på.

Det er alle dem som sidst har været på i 08-09 og mangler profiloplysninger, de er vist ikke specielt "aktive". Men de fylder da godt og giver et indtryk af et stort forum.

Rigtig mange har kun været på den ene og samme gang, som de oprettede sig.

Derfor jeg kom med forslaget om at slette dem som ikke har været logget ind inden for det sidste år  ;)
« Senest Redigeret: 27 Maj , 2011, 17:11 Fra C. Kjær »
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline Lene Lestat

• Bruger
    • www.lestat.dk
« Svar #12 Dato: 27 Maj , 2011, 08:58 »
Ja det så jeg godt, og det er et godt forslag.  /o
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #13 Dato: 27 Maj , 2011, 13:37 »
Aktiv her vil sige at man har været logget på, der er aktive medlemmer, der aldrig har skrevet et ord, og de er bestemt lige så velkomne som dem der kommenterer/svarer tit. /o
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Tommy Andersen

• silkehønseopdrætter
  • Global Moderator
    • www.123hjemmeside.dk/Silkehons
« Svar #14 Dato: 27 Maj , 2011, 19:51 »

Jeg syntes vi skal vente med at "rydde" op i medlemskaren til vi har rundet de 5000, en T-shirt med guldskrift vil blive sat på spil igen.

Tommy