Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Medlem nr 5000  (Læst 2854 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline morAnna

• Passiv bruger
Sv: Medlem nr 5000
« Svar #15 Dato: 27 Maj , 2011, 19:53 »
kan man melde sig ud og ind igen?
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #16 Dato: 27 Maj , 2011, 20:27 »
Fed ide Tommy- for den t shirt er MIIIN muhahaha
Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #17 Dato: 27 Maj , 2011, 22:27 »
F.eks er jeg medlem af 5-6 forums, og jeg er ikke inde på dem hverdag, og skriver da slet ikke hver gang.

Der er da ikke grund til at være medlem af mere end ét forum hvis man er med her.  :D ;D :D ;D
Mvh
Erik Andersen

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #18 Dato: 27 Maj , 2011, 22:54 »
Fed ide Tommy- for den t shirt er MIIIN muhahaha

Du tager SÅ meget fejl bette Johanne!
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

karina dj

• Gæst
« Svar #19 Dato: 27 Maj , 2011, 22:57 »
Erik! Du har SÅ meget ret!

Jeg har før været på nogle andre dyrefora, men jeg finder jo svar på næsten alle mine dyrespørgsmål her  /o plus hyggen... og det løse  :D

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 28 Maj , 2011, 00:02 »
Erik! Du har SÅ meget ret!

Jeg har før været på nogle andre dyrefora, men jeg finder jo svar på næsten alle mine dyrespørgsmål her  /o plus hyggen... og det løse  :D

Et eller andet sted er det jo så et spørgsmål om man skal finde svar på spørgsmål om sine Nubiske Bjerggeder på Fjerkræ Forum, eller om det primært skal dreje sig om fjerkræ?

Mvh     Jørgen

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #21 Dato: 28 Maj , 2011, 00:15 »
Vi er ikke så sarte her på Fjerkræ Forum. Vi kan lidt af hvert, hver især, og sammen er vi utroligt stærke og vidende.  ;) ;) ;)
Mvh
Erik Andersen

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #22 Dato: 28 Maj , 2011, 07:05 »
Selvfølgelig skal det primært handle om fjerkræ! :D
Men det er da rart, at vi også kan hjælpe hinanden med andre ting, f.eks. computere eller Nubiske Bjerggeder /o
Hvis man ikke gider gederne, kan man jo lade være med at læse i "Andre dyr".
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

karina dj

• Gæst
« Svar #23 Dato: 28 Maj , 2011, 08:08 »
Primært er det jo for mit vedkommende fordi folk herinde er meget mere rare at spørge, har erfaring indenfor meget andet end høns og af en eller anden årsag befinder sig med begge ben på jorden og er vant til en selvforsynende indstilling.

Det er så meget nemmere at komme med et slagtespørgsmål her end nogen som helst andre steder  ;) og det gælder jo alle dyr... der er osse mange der bygger selv, og der høster vi så osse hos hinanden.

Jeg gider ikke de andre fora længere... dff er nu det bedste  <M

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #24 Dato: 29 Maj , 2011, 08:05 »
Jeg synes at den her lille konkurrence skal tages for hvad det er. En hyggelig fejring af at der er 5000 mennesker der (siden 2008) har interesset sig så meget for høns at de har oprettet en profil her på forum og endvidere aktiveret den. Det er da værd at fejre.

Når det kommer til aktivitet, så har 342 medlemmer været logget på i de sidste 2 døgn, indenfor den seneste uge er det 745 medlemmer.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #25 Dato: 29 Maj , 2011, 08:27 »
HØRT! *y
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #26 Dato: 29 Maj , 2011, 16:39 »
Der er da ikke grund til at være medlem af mere end ét forum hvis man er med her.  :D ;D :D ;D

Det er bestem et godt forum  /o og det samme kunne siges om hestenettet, som jeg også er medlem af ( der sidder lidt af hver bag skærmen )
Men fordi jeg er medlem så mange andre steder, er jo fordi jeg kan spørge og dele erfaringer, med andre af samme interesse  ;)
Derfor jeg også kom her ind, for at lære mere om fjerkræ, fra erfarende mennesker  /o  /o
, føler jo jeg får mere ud af det, ved at spørge et sted hvor jeg med større sikkerhed ved der er fagfolk  /o

jeg fedter ikke nej nej  ;D
« Senest Redigeret: 30 Maj , 2011, 14:59 Fra C. Kjær »
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #27 Dato: 29 Maj , 2011, 16:43 »
Haha Caroline, du kan møde mange hestefolk her også, som også kommer på HN, men man kan da sige at hvert forum har sit fokuspunkt, og så er der al den parat viden der følger med automatisk  /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

karina dj

• Gæst
« Svar #28 Dato: 29 Maj , 2011, 17:32 »
Ja vi mødes mange steder  :D

Men jeg er færdig med kaninforummer, for her på dff får jeg præcis svar på det jeg søger om kaniner  ;) uden at få stødt nogen og uden at skulle af besværlige omveje finde slagtetråde osv...

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 30 Maj , 2011, 14:59 »
Ja vi mødes mange steder  :D

Men jeg er færdig med kaninforummer, for her på dff får jeg præcis svar på det jeg søger om kaniner  ;) uden at få stødt nogen og uden at skulle af besværlige omveje finde slagtetråde osv...

Har vi nogle gode kaninfolk her inde ? ( et forum jeg tænkte at melde mig til  ::) , kaninforum )
Havde jo en ide om at vores kaniner engang skulle levere slagtekaniner til familien, men ved jo at de kaninfolk ikke er så glade for emnet  ;) fordi størsteparten er til kælekaniner.
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården