Hej hej... Her lidt forhistorie... Det er nemlig mig der har haft den dejlige andrik!

Jeg købte ham her i det tidlige forår hos Maja, rigtig flot andrik og han var meget aktiv det første stykke tid og god mod ænderne. Dog efter kort tid ladge jeg mærke til at "den" hang meget ude, men som andre skriver ved jeg at den hænger ude efter parring, og han trak den også til sig i tide og utide. Det bekymrede mig derfor ikke til at starte med.

Han trivedes jo gevaldigt og blev flot stor!
Så vil jeg tro at det er knap en måneds tid siden at "den" begyndte at hænge ude permanent, og så undrede jeg mig?! Men jeg holdt øje med ham, tjekkede ham, og holdt øje når han parrede sig. Umiddelbart var der til at starte med ingen problemer ved parring, men så for 2 uger siden lagde jeg mærke til at det ikke lykkedes længere...

Han trivedes stadig og er jo blevet til en flot stor herre...
Jeg prøvede at spørge minsvigerfar der er landmand og også har moskusænder. Han sagde at jeg skulle give ham en chance og ellers var det nok desværre grillen...
Så ja, hvad det skyldes ved jeg virkelig ikke, men jeg håbede jo sådan på at han kunne blive god igen, han fortjener virkelig en chance... Synes han er sååå flot...
I må endelig spørge hvis i vil vide mere, måske det kan komme til en opklaring af problemet... Ville være skønt hvis han kunne blive "rask"...