Manden min har endelig sat hegnstråd op til mig

Vi er blevet rådet til alm hegnstråd på alm tentorpæle. Dem har vi sat op om hele baghaven da jeg har mange gårde fordelt rundt omkring i haven.
Så nu er der 3 rækker tråd ... fik en gammel tok tok elgiver af Rønnest herinde fra forum... måtte lige finde nogle reservedele blandt naboens kasserede tok tokkere ... så virkede den .... alt sammen gratis ..og netop noget man selv kan reparere på ..det kan man ikk med de nye fra harald hvor der bare sidder en print plade.
Har for nylig set en af de gamle der i gul og gratis til 200 kr. Men lur mig om ikk du kan finde nogle gratis rundt omkring.
Så langt så godt ... for uanset græs og lign der afleder elhegn skal du gøre din hønsegård rævesikker til når sneen ligger i driver og afleder dit elhegn. Netop der hvor ræven er RIGTIG sulten pga frost og kulde.
Vi vil med tiden også indhegne selve gårdene med strøm ... og ellers overdækker, kraver sten og net ned osv videre lige som du nu vil.
Min ræv har præsteret at grave 20 kg sten op og komme ind i gården.
Vi har da også en rævefælde stående .... men den er ikk gået i den endnu. Jeg ved der bare kommer en ny ræv så snart vi fanger en ... så det faktisk mere for at jeg også kan få lidt tilbage i form af ræveskind ... som betaling for alle de fjer den har ædt.
Så alfa omega er sikring sikring og sikring af selve gården.