Jeg har haft kyllinger i hønsegården, og hvis jeg kunne være garanteret at de var i sikkerhed, blev det min fremtidige løsning.
Mit indtryk (i min lille flok) er at skrukker og kyllinger er "helle". Jeg har aldrig oplevet at nogle har været hårde ved skrukker eller kyllinger. Tværtimod virker det som om alle bare accepterer alle. Kyllingerne har jeg ofte set under hanen, som sidder
helt stille når en kylling er rendt under ham. Kyllingerne kan, når de bliver lidt større (teenagere), godt risikere et lille hak, hvis de bliver for frembusende eller irriterende.
Du kan jo altid vælge at få silkehøns, eller andre der er glade for at skrukke, og en hane der passer til dine høns. På den måde vil du hurtigt få kyllinger på naturlig vis, af de høns du har

Glemte lige at svare hvor mine kyllinger går nu. Jeg har skrukker og kyllinger i bur. Jeg har valgt at lade dem gå på vores græsplæne i hvert sit bur. Da alle mine høner i den ene hønsegård skrukker, har jeg valgt græsplænen, da der ellers hurtigt bliver fyldt i hønsegården, hvis alle bure skulle stå der på en gang. Ellers kunne man sagtens, hvis man har plads nok, eller kun enkelte skrukker.
De er kun i bur, fordi vi har en del "løse" katte, skader krager og rovfugle i nabolaget. Og de har alle en utrolig interesse i vores kyllinger