Hej Wanda
Ja det var egentligt ret pudsigt, for vores by kom af uforklarlige årsager, til at mangle hundekroge....
Vi havde ikke tænkt synderligt over dette, hvorfor der sad så mange plader, hvorpå der engang havde siddet en krog...
Det viste sig, at vores lille bitte uskyldige Sct Hans hund, ikke kunne tåle at se en blomst, uden der skulle snuses til den.... Han lagde ikke mærke til, at den var uden for rækkevidde, så han gik bare hen og snusede.... Og der var blevet en krog mindre..

Så da den nye købmandsbutik blev bygget, blev der sat nogle 5*5" stolper i jorden, med nogle ret så solide galvaniserede kroge i....
De holdt, i den tid han eksisterede...
Men der er godt nok power i dem... Et år holdt vi jul hos min søster, og selvfølgelig var hunden med, vores lille bitte Sct Berhard, og min søster havde en lille bitte GD på sådan ca 1 meter, eller der omkring...
De boltrede sig vældigt, og det gik fint, lige til de ville ud i gangen. Af uforklarlige årsager, forfulgte juletræet dem. Det måtte da bestemt være deres hund, der havde logret, medens de løb forbi, for det var min da alt for velopdragen til at kunne finde på..

M.V.H....Benny..