Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Hvor er det dejligt at mennesker kan være fælles omkring en hobby  (Læst 1550 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jsk007

• Passiv bruger
Som ny på denne hjemme side havde jeg slået et ønske om en ny Lys Sussex hane op på forum.

Straks var der en bruger på Mols (Loppe) der henvendte sig med en hane, men .......... det var jo trods alt 3-4 timer fra Als
(afhængig af hvad man kører i og hvordan man kører)
Men ........ kun få timer efter meldte "Hebber" sig og tilbød at transportere hanen til Vejen !

I dag havde "Hebber" (Susanne) og hendes mand hanen med fra "Loppe" og vi mødtes, efter nogle små misforståelser, på en tankstation.
Dejligt at der findes sådanne menesker og efter at ha' fulgt konversationen på hjemmesiden, så tror jeg ikke det er et enestående tilfælde.
Så engagerede mennesker finder man ikke mange steder  /o

En STOR tak til jer der har hjulpet mig til at finde en hane, der kun 2 minutter efter han kom ud af transportkassen kastede sig over foderet, for derefter at stå ansigt til ansigt med hans rival  :D
De næste 15 minutter stod de og provokerede hinanden og kastede strøelse omkring sig ........... griner stadig  ;)

I morgen er det så dagen hvor min "gamle" hane "konverterer" til suppe hos svigermor, men det er en anden historie  :(

/Johnnie

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
JA, det er faktisk forum i en nøddeskal *y
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
Citér
Straks var der en bruger på Mols

Hov hov. MORS, ikke Mols da!!!!!!!!

Mvh Jørgen

Jeg fixede lige din quote /Marianne - administrator
« Senest Redigeret: 27 Februar , 2011, 07:22 Fra Marianne Vedel »

Offline jsk007

• Passiv bruger
Arhhhhhh ...... nu er den nordjydske geografi jo ikke det vi er bedst til her så langt syd på  ::)

Og ........... ja ..... Mors  /o

Offline Jørgen Hansen

• Passiv bruger
 ;D ;D ;D

Offline Hebber

• Passiv bruger
Ja Ja vi bor på Mors, det er dejligt at hjælpe, vi køre jo vejen alligevel, vi er jævnligt i sønderjylland, da vores yngste datter bor der, og vores yngste barnebarn Kasper skal jo besøges jævnligt så vi kan følge med i hvordan det går.
I kan bare sige til hvis i har behov for transport på denne strækning.

Det var hyggeligt men koldt at snakke med en fra forum som har samme interesse HØNS

Susanne
1.6.9 Lys Sussex, 3,3 dværg Wyandot, 0,04 blandingskyllinger sussex/dv. wyandot 2.1.2 firbenede musefangere 1.0 lys Golden Retriever 0.1 ægtefælle

Offline jsk007

• Passiv bruger
Hej igen Susanne

Dejligt at hilse på dig og din mand (ham ved jeg vidst ikke hvad hedder)  :)
Er stadig imponeret .......... og det vil jeg nok være et stykke tid endnu  /o

Og ....... min nye hane er vidst den eneste i dette forum der har prøvet at køre over 200 km/t  ;D

Ja ....... ja ......... ved godt det ikke er så smart, men skulle lige prøve bilen af nu hvor konen ikke var med .............................

/Johnnie

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Johnnie.

Det er ikke så smart at placere en tilståelse af et brud på færdselsreglerne her på Forum. Du ved aldrig hvem der læser med. Og en tilståelse er vel en tilståelse. Jeg anbefaler at du går ind og ændrer i dit indlæg så der står xxx km/t i stedet.

« Senest Redigeret: 26 Februar , 2011, 23:33 Fra pilegaarden »
Mvh
Erik Andersen

Offline jsk007

• Passiv bruger
Arhhhhh ...... det tar jeg nu der fra ....... men ellers tak for info.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
Op til dig.

Men politifolk (fra færdselspolitiet) holder også høns.

Og det du fortæller betyder, mindst, fornyet teori og køreprøve indenfor de næste 3 måneder, plus en anseelig bøde.

Hvis jeg var i dine sko ville jeg ændre det til xxx og meget hurtigt.
Mvh
Erik Andersen

Offline jsk007

• Passiv bruger
Sv: Hvor er det dejligt at mennesker kan være fælles omkring en hobby
« Svar #10 Dato: 26 Februar , 2011, 23:43 »
Jeps .....op til mig

Hvis de skulle følge med i alt hvad der foregår i diverse fora og være i stand til at hænge det op på en enkelt person, så havde de nok at lave.

Tro mig ........ det er ikke det de spilder deres tid på og derudover er det jo ikke et bevis at jeg skriver det her inde ......

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #11 Dato: 26 Februar , 2011, 23:52 »
Jeps .....op til mig

Hvis de skulle følge med i alt hvad der foregår i diverse fora og være i stand til at hænge det op på en enkelt person, så havde de nok at lave.

Tro mig ........ det er ikke det de spilder deres tid på og derudover er det jo ikke et bevis at jeg skriver det her inde ......

Jeg vil da håbe de har andet at give sig til ;)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #12 Dato: 27 Februar , 2011, 00:05 »
Nu prøver jeg ikke at antyde at politiet sidder og læser med på diverse fora.

Jeg taler statistik ( eller lignende  :D :D).

Der er lidt over 4.000 medlemmer på Forum. Hvorfor skulle der ikke være blot ét af disse medlemmer der var tilknyttet (færdsels)politiet.

Alt jeg prøver at sige er at man jo ikke skal udstille sig selv hvis man har foretaget sig et eller andet der måske ikke er helt efter bogen. Jeg prøver på ingen måde at agere moralens vogter. Jeg har end ikke løftet en pegefinger overfor Johnnie. Blot gjort opmærksom på det uhensigtsmæssige i at offentliggøre en evt lovovertrædelse.

Så vidt jeg erindrer var der nogen der havde lagt klip ud på utube, hvor man så at de dels kørte for stærkt og dels kørte med rattet pillet af. Og mig bekendt kører disse personer nu på cykel når det rigtigt skal gå stærk.

Men jeg har ikke nogen aktier i dette projekt, så jeg trækker mig nu.
Mvh
Erik Andersen

Offline jsk007

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 27 Februar , 2011, 00:11 »
Det er lidt naivt at tro at et indslag i et forum, uden foto eller video beviser, kan være noget politiet interesserer sig for, eller kan bruges i en evt retssag.

I realiteten er alle her inde anonyme og det ville reelt ikke være særlig svært at skrive noget i en andens navn, konversationen er 100% ukrypteret og derfor kan password og bruger navn reelt opsnappes af enhver der har evnerne og lysten til at gøre det.

Men tak for at du var bekymret.
(og det var ikke spydigt)

Offline JanR

• Passiv bruger
« Svar #14 Dato: 27 Februar , 2011, 00:26 »
Held og lykke med din nye Ø-Hane.. Måske du sku kalde den Thorkild thyrring ;)