Som ny på denne hjemme side havde jeg slået et ønske om en ny Lys Sussex hane op på forum.
Straks var der en bruger på Mols (Loppe) der henvendte sig med en hane, men .......... det var jo trods alt 3-4 timer fra Als
(afhængig af hvad man kører i og hvordan man kører)
Men ........ kun få timer efter meldte "Hebber" sig og tilbød at transportere hanen til Vejen !
I dag havde "Hebber" (Susanne) og hendes mand hanen med fra "Loppe" og vi mødtes, efter nogle små misforståelser, på en tankstation.
Dejligt at der findes sådanne menesker og efter at ha' fulgt konversationen på hjemmesiden, så tror jeg ikke det er et enestående tilfælde.
Så engagerede mennesker finder man ikke mange steder

En STOR tak til jer der har hjulpet mig til at finde en hane, der kun 2 minutter efter han kom ud af transportkassen kastede sig over foderet, for derefter at stå ansigt til ansigt med hans rival

De næste 15 minutter stod de og provokerede hinanden og kastede strøelse omkring sig ........... griner stadig

I morgen er det så dagen hvor min "gamle" hane "konverterer" til suppe hos svigermor, men det er en anden historie

/Johnnie