Sådan til dagligt, er jeg ellers ikke sådan lige at dupere... Men må da alligevel indrømme, at jeg da smiler lidt bredere, hver gang man samler et æg ind, der sådan er lidt ud over det sædvanlige...
Så de der 90 til 100 Grams æg, imponerer mig ikke så meget mere...
Men indrømmer da, at når de nu når 110 - 120 gram, så går jeg da ind og vejer dem, for man lever jo altid i håbet, om at slå mine gamle Striptease danserinder, ( De blev senere røde ) Kæmpehøns, som en dag havde lagt et æg, på intet mindre end 130 Gram....
Wow manner, dette skete så i går... Mine ellers ret så beskedne, men ellers glimrende æglæggere... ( Røde Lohmann ) Som da meget sjældent lægger æg i S, og knap så sjældent i M, men da rimeligt normalt lægger i L & XL i går overgik, ikke bare sig selv, men også disse gamle Striptease danserinder, ved at lægge et æg, på intet mindre end 137 Gram....
Den gamle rekord, var adskillige år gammel, så nu er det jo spændende at se, hvor lang tid denne får lov at stå...
Det er måske ikke så let at se på billedet... Men der er altså ikke nogen, som jeg ville kalde små æg i bakken...

M.V.H....Benny..