Ja amning er dejligt og tror selv på det giver det bedste til sit barn.
Selvfølgelig skal man jo ikke amme for en hver pris. Men så er det jo rart der findes nogle der overproducere

Og endda vil dele med andre.
Ja det var en noget lang vej, for at få den op og stå. For mælkeproduktionen dalede også utroligt meget på et tidspunkt. Men kunne simpelthen ikke tro på at det ikke kunne lade sig gøre.. Når han nu egentlig gerne ville hyggespise der ved brystet. Han havde bare ikke kræfterne til det og blev også rimelig utålmodig.
Jeg investerede i sådan en pumpe til derhjemme, og så var det ellers bare igang hver 3 time.. Og være glad for man kunne give ham så meget som muligt. Og begyndte at blive lidt smådesperat i tak med han behov steg.. Gudskelov fik han jo også flere kræfter.
Så vi startede ud med amning, så supplere med min udpumpet mælk. Og til sidst troede jeg egentlig der var noget galt. For han spiste ikke noget på sin flaske?? Og syntes ikke han lå ved brystet i ret lang tid.
men han er blevet dygtig

men alt i alt kommer det sig af.. Jeg er som sagt af en opfattelse af min mælk er bedst.. Og så er jeg simpelthen alt for nærrig til at købe modermælkserstatning, som tager en krig at lave. og lugter af sure tæer

Selv det at bruge ½ time hver 3 time for at malke ud fandt jeg mere nemt!! og varme en flaske på den gammeldaws måde.
Så er det sgu mere praktisk med madpakken med, tempereret og ikke genopvarmet.
Og man behøvet egentlig ikke stå ud af sengen om natten.
Men finder det så smukt!! at folk gerne giver et bryst med.. Nu de har nok!!
det tror jeg mange børn sætter pris på. For det har en hel anden sammensætning end det på dåse.