Åhh tusinde tak allesammen..
Bliver helt rørt altså

Bettina: Ja ok, var så ikke klar over du havde fået en mere og så lige over hinanden næsten

Får du nogensinde sovet så?

Susanne + Bettina Jo jeg har skam været en frk. Pernelle hele tiden.

Det står også under min hilsen i forum.
Bullstar. Hold da op!! 18 år og førstegangs-fuldtidsmama til 2 premature.. kan kun sige respekt!! Og jeg syntes det var rimeligt hårdt, at være førstegangs mor. Og så endda være "gammel" mor

Men fik en god start på Neo i Næstved. De var meget gode til at hjælpe, informere og gjorde meget ud af, at man skulle huske sig selv. Så de så egentlig gerne man som far og mor stak af i et par timer eller 3. (gjorde dog ikke brug af det) er rimelig svært at slippe sin lille guldklump
Men er glad for at høre, dine 2 har det godt idag og uden mén. Det har jeg tænkt meget over.. Ikke så meget at han er 5 uger for tidlig (for det er jo ikke sååå meget, hvis han altså vejede det han skulle).. Mere hvilke mén det kan have givet at mangle nærring inde i maven. Og så samtidigt at være født for tidligt.
Christina.. Mange tak for info. Det var meget nyttigt at vide. Nu er jeg dog så heldig at gå hjemme, så på det plan har vi ikke travlt. Hvad angår hans udvikling, ja den er vi også helt rolige med

Dog skal han jo ud og lære at gebærde sig socialt. Men vi er slet ikke så lang endnu. Lige nu, der er han jo bare en supermand. Og klarer den godt.
Men det var dejlig info

Og helt klart værd at oveveje.