Tja så må han jo til lommerne, der skulle være en tank i nærheden efter hvad jeg husker fra min tid i Holbæk, jeg boede i sin tid i Knudskovparken, har de ikke rødvin , må han købe noget brun rom, gerne en Hansen og den dyre sorte. Så laver han en grog til Jean, godt med sukker og rom i et glas, spar ikke på rommen og så kogende vand på. Så er det snart slut med snot.
Med risiko for at blive spanket af mine mandlige medforumister kan jeg beskrive hvordan en morgen her ser ud; Jeg står op når det bliver lyst om sommeren er det jo tidligt. Og jeg holder af min morgenkaffe. Men først lukker jeg hønsene ud, fylder deres fodertrug og giver dem vand. Så skal hundene have en tur ud over markerne og så er det kattens tur til at få. Og så kan Tommy endelig få kaffe. Når så Basia (Barbara, min kæreste) vågner henad 8 får hun kaffe på sengen. Når hun så er ved at have fået øjne er der nok en kaffe på sengekanten. Senere laver jeg morgenmad, altid varm mad, røræg eller bacon med spejlæg , gerne med brasekartofler hvis jeg har nogle fra dagen før. Det kan også være sild med kogt æg og hjemmerørt mayonaise. Men altid noget med æg.
Husk at være der for hinanden
Tommy