Tak for gode ønsker, det vi drømmer om er beboelse på omkring 200 m
2 gerne lidt mere i dag har vi 219 m
2. Pæn stor grund i dag har vi godt 7000 m
2, og det er dejligt, grunden må gerne være større.
Huset skal være "sundt", dvs. murværk osv. skal være i orden. I dag har vi lofter til kip i hele huset, så måske vil vi have svært ved at flytte til et lille lavloftet bondehus.
Det er OK, hvis der skal sættes noget i stand, f.eks. vil jeg gerne have et nyt køkken, så skal prisen selvfølgelig afspejle standen, men vi vil ikke købe noget, som er helt håbløst.
Beliggenheden er nok det vigtigste for os.
Vi vil gerne bo "for enden af en blind vej" og vi vil gerne have mange store træer. Havudsigt er ikke noget, vi går efter, hvis det er der, så fint, men ikke et ønske.
Vi vil gerne bo "privat", og vi vil absolut ikke bo tæt på en befærdet vej. Huset skal være nemt at vedligeholde, altså ikke en hulens masse træværk på f.eks. gavlene. Der må gerne være udhuse/mindre staldbygninger, men igen ikke en masse, der skal vedligeholdes, for jeg kan jo ikke klare ret meget af den slags pga. af mine skuldre, og Søren arbejder altid MANGE timer hver uge.
Da det nu er Bornholm, kunne det være skægt med klipper i haven

Men foreløbig nøjes vi med at kikke og drømme, for der skal ikke skrives under på nogen slutseddel, før dette hus er solgt, og slutsedlen er en uge gammel.

Men det er da en spændende tid, jeg har overhovedet ingen anelse om, hvor lang tid, der kan gå med at få solgt her. Vores hus er jo ret specielt, så det skal være den rigtige køber.