Går her og venter på min nye rugemaskine. Har bestilt en R-COM fra England med plads til 50 æg. Har en aftale med Jørn Clevin om rugeæg fra hans Isabellafarvede Brahmadværge og store blå Araucanaer.
Her til aften ringer Christian, min mand, så til to gamle brødre som han har kendt hele sit liv. De er gamle landmænd, som har boet sammen på gården siden de var unge. Den ene Jens, er så i morges blevet indlagt med en hjerneblødning.
Han havde kaldt på sin bror i går aftes ved midnatstid og havde det ikke så godt. Han fik så et par Panodiler og noget og drikke og de gik i seng igen. Her til morgen fandt Jørgen ham så. Arme og ben helt underlige og stakkels Jens prøvede at sige noget, men det var totalt uforståeligt.
De giver ham ikke nogen behandling for hjerneblødningen pga. hans alder, så det er bare at vente på, at den enten stopper af sig selv, hvilket nok ikke er særligt sandsynligt, eller at han dør i løbet af et par dage.
Ved godt at han er gammel, men UFFF noget lort.
Vi må ikke besøge ham, han skal have fuldstændig ro og fred, men Christian og jeg har aftalt at vi kører ned i morgen formiddag og bestiller en buket smukke blomster til hver af brødrene.
Vi har så også tilbud vores hjælp til Jørgen, at vi med kort varsel kan komme hvis han har brug for hjælp. Han er selv lige for et par måneder siden blevet opereret for slidgigt i skulderen.
Æv altså

Undskyld skulle bare læsse af et sted, og det blev så hos jer