Tak Tanja.

De er store og foretagsomme/FRÆKKE*; de klatrer uden problemer fra gulvet og op på den seng, der står på værelset, de bruger nok 85 % af deres vågne tid på brydekampe, resten af tiden går med at spise, lege og indynde sig hos mig. Jeg finder gang på gang mig selv siddende med killinger klatrende over det hele på mig. Og så har de "The Look", med det kan de slippe godt fra alting. *F
* Derfor er de kommet til at hedde Anton og Arnold, for da mine nu 34-årige tvillingedrenge var små fik jeg via mit arb. en indspilning fra DR, hvor Ole Lund Kirkegaard læst om tvillingedrengene Anton og Arnold. Mine drenge eeeelllskede de lydbånd og hørte dem igen og igen.
Da jeg så fik de to banditter her, var der slet ingen tvivl om, hvad de skulle hedde.
Det sjove er så, at jeg har googlet lidt omkring Anton og Arnold, og har fundet ud af, at lydbøgerne er blevet lavet til bøger sidste år, de er udkommet på Gyldendal. Hvis nogen mangler nogle ustyrlig morsomme bøger til børn (eller jer selv), kan jeg varmt anbefale dem.

Skinnet bedrager...de er slet ikke så uskyldige