Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Demens???  (Læst 4369 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mortends

• Passiv bruger
  • Nu med billede af mig selv...
Sv: Demens???
« Svar #15 Dato: 22 Januar , 2011, 12:14 »
Jeg tror I har ret - jeg tror jeg går i skoven i dag og stresser af sammen med min motorsav...  ::)  Det plejer at hjælpe!

og nej Jan - den er god nok med rugemaskinen! Men jeg håber godt nok den begynder at pippe om en lille uges tid!  *k
Mvh. Morten

"Besætningen": Har solgt gården og er flyttet til byen - så ingen fjer pt.

Offline manniken

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 22 Januar , 2011, 15:09 »
Go ide Morten

Jeg elsker at kører i skoven med min sav. Hvad har du af sav? Jeg har en Hq der duer og en gammel arred 4x4 til at kører i skoven i med spil foran og nogle fede 31"" MT dæk.
For mange år siden gik jeg på topkapnings kursus på skovskolen i nøddebo tjaaa tiden går ...
Håber du har en god dag

Tommy 

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #17 Dato: 22 Januar , 2011, 15:24 »
Jeg tror I har ret - jeg tror jeg går i skoven i dag og stresser af sammen med min motorsav...  ::)  Det plejer at hjælpe!

"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #18 Dato: 22 Januar , 2011, 15:35 »
Lene selektiv hukommelse, den kender jeg /o

Jeg husker af princip utroligt dårligt når jeg skal ud med hvor mange høns og kyllinger jeg har *e

Nu tilbage som Johanne Schiødt

Offline mortends

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 22 Januar , 2011, 17:35 »
Go ide Morten

Jeg elsker at kører i skoven med min sav. Hvad har du af sav? Jeg har en Hq der duer og en gammel arred 4x4 til at kører i skoven i med spil foran og nogle fede 31"" MT dæk.
For mange år siden gik jeg på topkapnings kursus på skovskolen i nøddebo tjaaa tiden går ...
Håber du har en god dag

Tommy 

Jeg har en spritny Jonsered CS 2145 S som jeg lige har købt for en uges tid siden! Kun brugt den sidste lørdag og så i dag og jeg er VILD med den!

...og jeg havde en perfekt dag i skoven! Solen skinnede ned gennem trætoppene og sidst på eftermiddagen rullede tågen lige så stille ind over markerne - super flot dag at være i skoven!

Selv om jeg er træt nu er jeg fuld af energi og skal helt sikkert også lige ud et par timer i morgen formiddag!
Mvh. Morten

Offline manniken

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 22 Januar , 2011, 18:48 »
Super Morten !

Det er en fin sav du har. Hvis du vil tillade det så et par råd, hold den skarp, hver gang du tanker så gi kæden et par strøg, ikke meget men kun lige for at holde den skarp. Jeg ved at det kan ses som spild af tid men det betaler sig i den lange ende.
Da jeg var ung og vild kørte vi med spiseolie som kædeolie, det lugtede af grillbar i hele skoven. på akkord fik vi også indberegnet tid til savfiling.
Køb et par sikkerhedsbukser, de er dyre men pengene værd. Du kan undværer andet men bukser er vigtige; som min kammerat siger, sundhed og helbred kan ikke købes!
Godt at hører du havde en fin dag, jeg skal gerne sende dif et par pølser til at stege oer bål. tro mig det smager himmelsk og sådanne pølser kan ikke købes i dk

Tommy   

Offline mortends

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 22 Januar , 2011, 20:28 »
Super Morten !

Det er en fin sav du har. Hvis du vil tillade det så et par råd, hold den skarp, hver gang du tanker så gi kæden et par strøg, ikke meget men kun lige for at holde den skarp. Jeg ved at det kan ses som spild af tid men det betaler sig i den lange ende.
Da jeg var ung og vild kørte vi med spiseolie som kædeolie, det lugtede af grillbar i hele skoven. på akkord fik vi også indberegnet tid til savfiling.
Køb et par sikkerhedsbukser, de er dyre men pengene værd. Du kan undværer andet men bukser er vigtige; som min kammerat siger, sundhed og helbred kan ikke købes!
Godt at hører du havde en fin dag, jeg skal gerne sende dif et par pølser til at stege oer bål. tro mig det smager himmelsk og sådanne pølser kan ikke købes i dk

Tommy   

Jeg kan læse at du har styr på det med skoven! Jeg er efterhånden også ved at have det synes jeg selv...

Jeg går ALDRIG i skoven uden filen, og bukserne + støvler er der også styr på, dem vil jeg også nødigt undvære, håndøksen ej heller... Det eneste jeg synes jeg mangler derude lige nu er et par super handsker der kan holde hænderne helt tørre en hel dag (hvis de da findes...)

Hmm... denne her tråd har da vist taget et par afstikkere... måske man skulle lave en "hyggesnak med Tommy"-tråd... hehe...  ;D
Mvh. Morten

Offline manniken

• Passiv bruger
« Svar #22 Dato: 22 Januar , 2011, 22:28 »
ska ik have noget klinket med min matematik lærer http://fjerkrae.dk/prod/index.php?topic=14839.0
 <H