Mange tak for de fine svar,,, men de leder til tre nye spørgsmål:
1. spørgsmål:NETTO-kyllinger

Jeg troede at der kun var plads til høner i industriens Verden, og at haner kun blev brugt til at opretholde mængden af høner.
Jeg går ikke ud fra at der er fundet befrugtede æg hos burhøns. Jeg kan bedre forstå det hvis der er tale om økohøns,, men alligevel. Skrabehøns og fritgående lever også under strenge vilkår.
Industriens Verden er kold og kynisk, det virker helt urealistisk i mit hoved at der rent faktisk kan forekomme befrugtede æg i bakkerne.
2. spørgsmål:Jeg går ikke ud fra at du gennemlyser dine Netto-æg efter hver endt indkøb. havde du et eller andet eksperiment kørende?
3. spørgsmål:Steen Larsen har lavet en rigtig god bog om høns: Høns I Baghaven. Høst & Søn. ISBN 87-14-29747-7.
Han skriver på side 56:
Man kan kende befrugtede æg på, at der på blommen ses en lille hvid plet på ca. 3-4 mm.Dette ses vel ved lysning. Spørgsmålet lyder deraf: Ægget består af en skal, blomme og hvide. Pletten, er det så den hvide tingest der ind i mellem forekommer når ægget knækkes? Det ser ud som om den sidder fast på blommen.
Bengagønen