Tusind tak, allesammen!
Alt er - efter en travl morgen - under kontrol igen.
Der er etableret midlertidige opholdstilladelser på steder, hvor der normalt bliver nedlagt veto - hehe!
Så er der god tid til oprydning og tørring før huset skal tages i brug igen.
Den gråstribede maran lå som forudset druknet under hønsehuset (som faktisk er hævet ret meget over jorden - men selvf ikke nok

) Øvøvøv! Den var så fin og havde et dejligt væsen. Øv!
Og de to druknede silkehøns var fine, smukke høner, som indgik i mine avlsplaner. Jeg har dog tilstrækkeligt tilbage til at det nok skal lykkes alligevel.
Idag står den på oprydning - sikke et kaos sådan en pluselig syndflod efterlader sig. I drivhuset er der en muddersø op til soklens højde. Den kan ikke synke pga frosten i jorden, så der skal skovles vand ud eller noget

Alle foderbaljer, spande drikketrug og andet hønseudstyr ligger hulter til bulter i skuret efter at have sejlet rundt. Og der er mudder overalt - hvor kommer alt det mudder fra?
Jeg har heldigvis sovet godt i nat - efter at have taget et ordentligt snøft! Det hører altså med, at man indimellem mister nogle dyr. men ærgerligt er det!.
Hoejbjerg: Jamen så er vi jo i samme båd

. Jeg gætter på, at din søndag også er helt besat

Rigtig god søndag til alle og tusind tak for kommentarerne! Det ER altså dejligt at kunne dele

(og jeg er slet ikke i den situation, at jeg - som f.eks Mariegaard - har mistet 9 høner og tre dyrebare moskusænder til ræven)
Benny: tillykke med det nye lam - håber det er stærkere end det andet