Tak for søde bemærkninger og gode tanker.

Vi er kommet helskindede gennem natten, og vi har da også fået sovet lidt.
Sikke mange trykfejl, der var i min foregående besked, men den var altså også skrevet på min telefon i sengen

Det kan måske virke lidt Matador-Maude-agtigt at gå i seng sådan sidst på eftermiddagen, men kattene har altid syntes, at min seng er det ultimative trygge sted, det var også en god måde at holde Safir varm på, for de er altid så frygtelig kolde ovenpå en narkose.
Lige nu ligger han på mit skød, og der er ingen tvivl om, at han er endnu mere mor-dreng end han plejer.
Jeg fatter stadig ikke, hvordan det kunne ske. Dyrlægen sagde, at der skal rigtig meget til, for at der kommer et bækkenbrud. De ser det typisk, når katten er ramt af en bil. Vores hus er i en enkelt etage, ja, altså lidt forskudte plan, men trappen er på tre trin, de har selvfølgelig deres klatrestativ, men jeg kan ikke forstå, hvor han evt. kan være faldet fra

Han har på det seneste gerne villet balancere rundt på styret og displayet på min motionscykel (de der bor sammen med siamkatte ved, hvor kreative de er), men hvis har var faldet ned der, og landet uheldigt tror jeg, at jeg ville have hørt det, for jeg sover ret let, og cyklen står lige ved siden af min seng (sove eller cykle - haha).
Dyrlægen kunne næsten ikke tro, at Safir kunne brække bækkenet ved evt. at have panikket i en kattelem, det var ellers min teori. Vi har ikke lem ud af huset, men i de fleste indvendige døre.
Jeg får nok aldrig at vide, hvordan det gik til, men kan bare håbe, at det aldrig gentager sig.
Jeg havde en god oplevelse med Varde Dyrehospital. Christian, den ene dyrlæge er en gammel klassekammerat fra gymnasiet, men han havde nu fri i går, så det var en Søren, der tog sig af Safir. Han var meget omhyggelig med forklaringer, både da jeg afleverede og senere hentede. Søren virkede meget kompetent og indgød tryghed og håb, hvilket jo er lige det man har brug for i den situation.
Jeg vil nu også lige rose min egen dyrlæge for at sige fra og ikke påtage sig en opgave, som de ikke følte sig i stand til at klare på betryggende vis.
Nu skal jeg bare lige klare dagens pligter mht. julemaden, det kunne jeg egentlig godt have undværet lige i år, men det skal nok gå.
Foreløbig har Safir været dygtig til at lade være med at pille i trådene, så indtil videre slipper han for kraven.