En update på Safir.
Jan jeg er 110 % sikker på, at han ikke er kommet til skade udenfor, for de er jo ikke ude for tiden, allerhøjst to minutter ude og vende på terrassen, for de bryder sig ikke om kulde og sne, især ikke Safir.
Jeg har syet en blødere krave til ham, som han har på om natten og i perioder om dagen, men jeg prøver så vidt muligt at mandsopdække ham, så han slipper for kraven. Han er heldigvis ikke så slem til at bide i stingene.
Han er stille og roligt i bedring, men der kommer til at gå lang tid, han må f.eks. ikke komme ud før 6-8 uger efter operationen.
Men det er pokkers til tidspunkt, for normalt hygger vi os med at have gæster i julen, og i år oplever jeg det som en stressfaktor for Safir. Jeg har nok heller ikke selv så meget overskud, fordi jeg er oppe så mange gange hver nat for at tjekke på ham, og samtidig er der jo en del værtindeopgaver.
I morgen skulle vi have været til semifinale i pokalturneringen i herrehåndbold i Århus, men jeg er ikke helt sikker på, at jeg tager med, så det bliver nok en af vores sønner, der tager med i stedet. Drengene har ganske vist sagt, at de nok skal holde øje, men jeg er ikke helt tryg ved det, for hvis de sidder og hygger sig, og også har deres egne små børn, har Safir selvfølgelig ikke førsteprioritet.
Men back to basics, Safir er i bedring, og resten er egentlig lige meget
Her til formiddag har han (som han plejer) vasket Nike godt og grundigt, mens han mumlede noget om, at hun kunne nu da godt selv vaske sine ører, når han ikke har det så godt