Morten, måske jeg kunne tage det som et af mine valgfag til næste år. Det vil jeg undersøge!

Emma, bier til husbehov overvejer jeg da lige. Efter jeg sidst så bonderøven for et par uger siden med hans bier tænker jeg at det da kunne være spændende!
Johanne, jeg vil heller ikke være 100% selvforsynende, men som minimum med alt det mad som kan lade sig gøre at lave selv, derfor satser jeg lidt på at kunne få en jobs situation som min far. Han har fri hver fredag, så han har tid til vores hobbylandbrug ved siden af. Vaskepulver ville jeg aldrig give mig i lag med, sådan noget tror jeg lige jeg overkommer at købe

Berit, jeg håber det kommer med at lære nogle forskellige håndværk, ihvertfald bare til husbehov. Har ihvertfald hjælp i min far til smedearbejde osv, plus en kammerart der er i lære som tømre, så jeg håber det går

Jeg syntes at det er godt gået at have bygget en udestue selv!

Erik, jeg tror også at jeg skal lede lidt mere ude i vores landlige miljøer her nord for Esbjerg, men nok ikke for meget i lokalområdet, selvom muligheden da er der, for der er rigtig rigtig mange gamle slægter herude som er gift med hinanden utallige gange, så alle er i familie med alle (min familie dog undtaget).. Så det er nok meget godt måske at finde en i nabosognen, hehe.. Og ud over det, så er poptøsser ikke hver at samle på, lige så godt som de tror de ser ud, lige så stort et ego har mange af dem også, og det er ikke en flad fem'er værd!
Finn, tak for linket det kigger jeg på! Jeg har nemlig også sådan med selvforsyning at det hele ikke skal komme på en gang, for så køre man død i det