Mange tak for svaret...
Jeg har haft hønsene i ca 2 måneder så det hele er lidt nyt endnu.
Jeg har tjekket hende virkelig grundigt for utøj ved bagdelen og nakken og under vingerne. Der er intet at komme efter - hun har en flot ren og hvid "underpels". Synes ikke det ligner hun klør sig i nakken. Nærmere ligesom de alle gør, sådan et lille nik fremad, min syge høne gør det bare oftere - og også til siden. Det virker lidt spontant og gyngende når hun gør det. Sådan lidt som om hun ikke helt selv styrre det.
Der er sat pinde op inde i hønsehuset, de bruger dem ikke endnu, de har en mindre stamme med et par forgreninger på gulvet og så er der spredt savsmuld ud derinde... Der er intet under pindene, som jo heller ikke bliver brugt. På stammen, fandt jeg heller intet. Og jeg har lige skifter alt savsmulden for 3. gang. Sådan der var tørt og rent når hun kom derud igen og jeg fjerner lort ca. hver anden dag. De skider et bestemt sted mange af dem. Hun er ca. 32 uger.
Synes bare det er pudsigt at hun som den eneste er syg. De går i hønsegård, men kommer ud og går frit i haven 2 - 3 gange om ugen.
Hvordan ser orm'ene ud. Umiddelbart laver de almindelige lorte uden noget at se, men har ikke styr på hvilke der er fra den syge høne, men da hun var inde i isolation havde hun almindelig afføring.